تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در دو سال اخیر 

با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی داراب برگزار شد و موارد مطروحه در دستور کار به تصویب رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مجمع با بیان این‌که زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی داراب فراهم است، گفت: شهرک صنعتی داراب دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است.

سید مسعود عظیمی از اجرای طرح تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی داراب در دوسال اخیر خبر داد و گفت: طرح‌های زیرساختی نظیر ایستگاه آتش‌نشانی، روکش آسفالت ورودی و خط انتقال برگشت پساب تصفیه خانه فاضلاب با افزون بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان داراب و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

عظیمی همچنین با اشاره به واگذاری بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی داراب از اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی خبرداد و گفت: طرح توسعه با هدف ظرفیت سازی برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی به مساحت ۲۰ هکتار در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این که شهرک صنعتی داراب با مساحت ۷۳ هکتار، ظرفیت استقرار ۲۳۰ واحد صنعتی با پیش بینی بیش از ۱۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی را دارد، تصریح کرد: هم اکنون ۸۶ قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقد شده که از این تعداد ۳۶ واحد با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر در مرحله بهره برداری قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار